Fina Helsingborg.

HelsingborgDet senaste året har jag haft ett gäng inredningsuppdrag i Helsingborg. Under tiden har jag passat på att lära känna stan och för andra gången tog vi en liten familjetripp dit. Kan varmt rekommenderas. En liten men SÅ trevlig mini-semester. Det behöver inte vara komplicerat. Miljöombyte är välinvesterad tid. Vi checkade in på hotell på eftermiddagen, turade med båt till Helsingör (20 min). Ja, barnen tycker det är toppen!  Strosade lite i småbutiker och så käkade vi middag på kvällen. En promenad längs tomma danska gator och så tillbaks med båten till Sverige 😉 !!! På morgonen tog jag en löprunda längs Helsingborgs fina strandpromenad och kom tillbaka till nymornad familj och hotellfrukost. Därefter väntade en solig lördag i Helsingborg. Lunch, beachhandboll, glass, fika på torget och mer glass. Och så lite shopping till barnen. En 24-timmars tripp passar perfekt när klämmdagar gör sig påminda och den där övernattningen gör susen. Det blir liksom två dagars skönt familjehäng. badhbgKrogSofieImagehelsingörBåt Iphonebilder: room by sofie