Varje månad ser [room] by sofie till att skylta om inför Apotektsgruppens nya kampanjer i Helsingborg. Denna månad var det dags för Rosa-bandetkampanj och min uppgift är att förstärka temat och få förbipasserande att uppmärksamma kampanjerbjudanden. Denna månad lägger de extra vikt vid att vi kvinnor verkligen ska undersöka våra bröst själva. Så här tänkte jag; med hjälp av ballonger får jag in både den rosa färgen, den runda formen (bröst) samt volym i det stor skylfönstret. De vackra hortensierna ger lite höjd åt skylten, mjukar upp och förstärker den feminina känslan!
8 reaktioner på ”Uppdrag: Kampanjskyltning”
Riktigt kvinnligt snyggt med hortensierna! /kram Maria
Vad fint, en riktigt rosa pralin att stanna till vid.
Riktigt snyggt! Ska kika in där nästa vecka och se IRL!
Jag var faktiskt där idag, det är supersnyggt! 🙂 /Nellie
Så snyggt det blev! Kvinnligt, mjukt och sevärt. Lyckat!
Det blev ju fin fint, gillar gillar!!
Så fint det blev!! Roligt att se hur det blev, från din idé till resultat 🙂
Inspirerande och du fick verkligen ihop din tanke och idè till verklighet. Att det dessutom är en viktig kampanj gör det ännu finare och bättre.
Pernilla
Kommentarer är stängda.